måndag 18 april 2011

Sista, sista, sista.

Sista av allt, hej då Öland, hej då Kalmar, hej då Sverige. Igår var jag på stickfestival i Kalmar tillsammans med Malin och Malin, jag har nu virkat en grå bäver och den är jättefin. Jag har lyckats bli av med min snilletelefon och jag har i några veckor ett reservnummer. Mamma skickar upp nya SIM-kortet till NJ när jag väl landat där.

Just nu sitter jag på donken i Ljungby tillsammans med VBP. Han skulle till Ljungby för att dumpa lite papper och snäll som jag är åker jag med (okej, ska jag va ärlig hade jag blivit ganska sur om jag inte fått följa med)..

I morgon runt 12 kliver jag på tåget till Kastrup för att senare samma dygn kliva på flyget mot Miami. Tidskillnaden kommer vara -6h, alltså Miami ligger 6h efter Sverige. Detta blir troligtvis sista inlägget i Sverige, sista inlägget från Sverige för det här året alltså...

Inget inför resan till Usa, inget kommer jag åka.. Utan ett nu är jag här!




1 kommentar:

  1. Nu börjar det verkligen kännas :) Låter som du i alla fall har haft ett bra avslut på allt ;)

    SvaraRadera