tisdag 12 april 2011

Biljetterna är bokade, några dagar senare än vad det från början var planerat. Men nu fick vi lite mer tid, tid att umgås med nära och kära. Tisdagen den 19 April klockan 15.45 avgår flyget från Kastrup.
Det är inte fören nu jag börjar inse att det här verkligen händer, att jag är återigen på väg mot Usa, den här gången ska jag stanna i många månader. Jag har en fantastisk pojkvän (som jag för övrigt tjatar om i alla inlägg) som om han har möjlighet kommer över och hälsar på någon gång i vinter.
I morgon ska jag under lunchen bege mig upp till Löttorp och hälsa på de där uppe en sista gång innan jag åker.

Det mesta är ordnat, det är bara att städa lägenheten och tvätta bilen kvar. Detta ska dagen ägnas åt. lär inte bli klar i lägenheten. Men jag lär komma en bra bit på vägen. Högtalarna, vattenkokaren och pulverkaffet har ännu inte lämnat min lägenhet. De kommer få stanna tills allt är helt klart.

Jag drar ned till Skauneland redan på Söndag för att tillbringa någon dag tillsammans med Peter innan jag åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar