måndag 7 mars 2011

Tisdag.

Anledningen till att jag ännu inte har skrivit om travet i Fredags och Ung diabetes-träffen i Lördags är att jag ännu inte har hittat min kamerasladd. Den ska vara här någonstans, men jag vet inte vart. Kortläsaren på den stora datorn har gett upp så jag behöver den här sladden. Så fort jag hittar den kommer det mer om helgen. =)

Idag slår jag upp ögonen och ser en klarblå himmel och solen är på väg upp. Underbart. Ska snart sega mig ur sängen för att bege mig ut till Långöre. Trivs med morgnarna i stallet, man kommer igång på en gång. Börjar dagen med att röra på sig. Det är då jag trivs.

Ett av referensbreven har anlänt, Roggan mejlade över det igår. Underbart. Vet att jag får det andra av Ninni idag. Passet ska hämtas fram emot eftermiddagen, sedan är jag snart redo för att skicka iväg min visa-sökan.


Jag är spänd på dagen. Nyss ringde jobbet och ville att jag skulle jobba... Men icke, den här morgonen sk tillbringas i stallet med efterföljande passhämtning i Kalmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar