fredag 11 mars 2011

Rubrik.

Humöret blir bara bättre och bättre, vaknade med både skallebang och ryggont. Proppade i mig lite ipren och gav mig av till stallet. Diverse värk släppte ganska fort, tror nöjet av att umgås med djuren hjälpte till.
Solen har hittat fram bakom molnen och idag är det verkligen vår i luften, plus massor med blåst. Men det får man ha lite i beräkningarna när man bor som jag gör.

Har mejlat lite med min ssk Mats idag. Står i valet om jag ska köra på pump eller om jag ska byta till sprutor under min vistelse i Usa. Lättast att ha med sig är ju självklart sprutorna. Men jag mår bra av pumpen, nu har jag förvisso inte haft sprutor på 3-4år, så jag kan väl inte direkt säga hur jag mår av dom för stunden.
Vet att jag under min senaste vistelse i Florida hade lite strul med att insulinet i pumpen blev för varmt, även om jag hade både kyl väskor och grejer till den.
Det är mycket som ska tänkas på och fixas innan det är dags att åka. Men nu har visumsökan kommit så pass långt att det är dags för telefonintervju. Sjukt nervös för den, kommer dö hundra gånger om. När använde jag min engelska senast egentligen? Måste vart 2-3 år sedan den användes, att prata menar jag och inte läsa, lyssna osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar