tisdag 1 mars 2011

Jag har under dagen pendlat en hel del i Blodsocker. Måg bra i morse men högre fram emot kvällen. Tror just nu att mina sviktande värden beror mycket på "stressen" över att hinna med allt nu innan jag åker. Hur jag ska ha råd och vad jag ska ha med mig.

Har idag gjort stan med Malin.. Eller okej, vi var på ÖoB och hittade en grym resväska, blir nog köp av en sådan vid senare tillfälle. Sedan blev det en tur till polisstationen för ett nytt pass, väntar nu med spänning på att de nya ska komma hem. Behöver ha det nya pass nr. ganska omgående till min visum-ansökan. Släpade efter det med Malin till KPG (Kalmars praktiska gymnasium) där hittade vi efter lite letande hittade Roggan längst in i fiket med stor bilds tvn påslagen. Är jag förvånad? Nej.
Där är i vart fall min sista referens fixad, ska in och hämta den i nästa vecka. Den andra referensen har Ninni lovat att skriva, hoppas verkligen att båda referenserna duger.

Resterande timmar innan hemgång vart jag sittande på diabetesförbundet Kalmar och Öland med omnejds styrelse möte. Blev en hel del snack om min resa. Sa vänligt att ni får gärna betala reseersättningen om ni vill ha mig i styrelsen och därmed på mötena. De var inte så villiga på den punkten dock =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar