tisdag 22 mars 2011

Fick idag hem de sista blanketterna för att kunna avsluta mitt DS-160 dokument. Så nu väntar ett godkännande av Gudrun, sedan ska det skickas in och bokas tid för möte på Ambassaden i Stockholm. Jag vet inte riktigt om jag själv har förstått att snart åker jag (om allt går vägen med visumet), snart lämnar jag Sverige för 1år, 12 månader, 365 dagar. Tiden kommer gå fruktansvärt fort, ett år kommer rusa förbi.
Jag har ett stort mål med min vistelse i Usa och det är att INTE gå upp i vikt. Jag ska försöka hålla mig ungefär där jag är. Kommer i mesta möjliga mån släpa med mig Malin på promenader. Speciellt de dagar vi haft lite att göra, de dagar vi haft lite ledigt. Promenader är bra både för att upptäcka området och för motionen.

Nu ska jag försöka att sätta mig in i hur jag ska ansöka om ett internationellt körkort. Det är en grej som är mycket bra att ha, visst bara jag med körkort. Men en är bättre än ingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar