torsdag 10 mars 2011

Okej, det är nu det gäller. Idag måste jag få ordning på den tornado-drabbade lägenheten. för i morgon klockan 11.45 kommer det någons om vill titta på den. Idag är jag ledig, idag MÅSTE jag ta tag i det. Speciellt då jag ska vara i stallet klockan 7 i morgon bitti, då hinner jag verkligen inte.

Visum-ansökan går framåt. Jag hoppas att CV:t jag nu skickade in räcker. Samtidigt som jag hoppas att de inte ringer alla på listan. Men det lär jag ju märka, vet inte till 100% om jag har rätt nummer till två av dom heller.

Det börjar verkligen hända saker i mitt liv nu, ser verkligen fram emot det kommande året och hoppas på att jag inte får några problem med min visum ansökan. Dom hade visst nyligen haft en norsk tjej som blev nekad. Hoppas verkligen inte att jag blir det. Detta är något jag verkligen vill.

Måste ansöka om internationellt körkort snart oxå. Kostar mellan 2-300:- ett måste om jag ska köra bil i Usa, vilket är min plan. Tänker inte stanna där i 12 månader utan frihet = utan bil. Utan jag vill ha möjligheten att ta bilen dit jag behöver.. Bio, handling, shopping, miami... osv. Man blir fruktansvärt låst utan bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar