lördag 12 mars 2011

Jobb, jobb och mer jobb. Eller okej, ganska korta dagar den här helgen. Men det känns inte som jag gör annat än jobbar just nu. Har ju hoppat skolan och ägnar min lediga tid på jobbet eller i stallet. Det är mycket som händer i mitt liv just nu, lägenheten ska plockas ur, biljetter ska köpas, stockholmsresa måste planeras inom snar framtid för att besöka den amerikanska ambassaden, jag måste söka internationellt körkort och råna en bank för att ha råd med försäkring, resa och visum.
På något sätt ska det gå, en dag närmare!

Jag vet inte om det är ett dumt drag, det känns rätt. Men tiden är fel, några veckor innan jag åker. Sedan borta i 12 månader.. Om det funkar, det känns som det kommer funka., då kommer det bli 12 tunga månader. 365 tunga dagar. Jag kommer växa och bli starkare än någonsin. Det ska gå! Håller tummarna, jag tror på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar