söndag 13 mars 2011

4/3

Bättre sent än aldrig, idag hittade jag äntligen kamerasladden. Den hade gömt sig i en av mina svarta förvaringslådor. Men nu är han återfunnen.

Den 4/3 (förra fredagen) var jag på V65 (Kalmartravet) med jobbet. Det var en riktigt trevlig tillställning, även om det kändes en smula konstigt att vara åter på restaurangen. Undrar hur länge den känslan ska sitta kvar...
Har väl bara mig själv att skylla för det dock. Resan dit, då satt jag med de coola Löttprosgänget längst bak i bussen. Jag gillar mina jobbarkompisar, det är ett riktigt bra gäng.
Av någon anledning så åkte jag på att göra ett system till hela gänget (inte bara Löttorp, utan resten av bussen oxå. Borgholms kommun med andra ord).
Jag skickade ett snabbt panik-artat sms till Adde som lite fort innan han sprang ut till jobbet fick ge mig lite tips. Använde mig av vårt bassystem och la till lite hästar. 1850 rader, lyckades få ihop det på 1800 rader.
Mats (har jag fel namn nu?) talade om för bussen att "damen längst bak gör ett system". Dam? Hmpf. Har fortfarande inte riktigt släppt det.
5 rätt blev det, men ingen utdelning.
Det var en konstig känsla att gå en guidad tur på stallbacken, för där har jag ju aldrig vart?

Riktigt trevlig kväll och jag insåg hur mycket jag kommer sakna mitt jobb när jag åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar