söndag 29 maj 2011

Vaknar, det är ljust nute, inser att "faan" jag har försovit mig. Kastar mig upp ur sängen, kollar som hastigast ut genom fönstret, ser allas bilar. Stannar upp, kollar åter klockan och inser att solen har inte gått ned än. Jag har alltså slocknat med datorn i knäet klockan 14-15 på eftermiddagen och åter vaknat vid 19 tiden i tron om att klockan var 7 på morgonen. Pustar ut.

Nu många timmar senare (klockan är nästan elva på kvällen) är jag fortfarande alldeles för pigg för att somna. Jag har försökt allt, men inget går. Vet redan nu att jag kommer va lagom grinig i morgon tackvare det.

 Huset vi bor i, mitt rum ät mitten fönstret på 2:a våningen.
 Cc och jag var på promenad med Mako och Cosmo för någon dag sedan.
Ester, Cc och Jonas på Pocanos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar