onsdag 11 maj 2011

New Jersey.

Min säng/mitt rum är fullt av bärfisar, döda dom inte, det stinker. Så just nu ligger jag här i min säng tillsammans med alla mina bärfisar och ska strax sluta ögonen för den här dagen. 

I morgon blir det till att ha häcken full, har två extra hästar och en till start på kvällen = massor att göra = hel dag (4-21). Jag trivs med jobbet, trivs riktigt bra. Jag umgås en himlans massa med Cissi (CC), vi är fruktansvärt lika på de flesta plan. Men inte så pass lika att vi inte fungerar ihop utan lika på ett bra sätt. Vi är alltså lika konstiga båda två.
Igår var vi nere på en outlet som ligger 10-15 min bilväg bort. Och jag kan helt ärligt säga att efter snabb tripp där insåg jag att när jag äntrar Sverige nästa gång kommer jag vara märkesbög och troligtvis kommer jag även se lite mer tjejig ut (min stil finns inte på den här typen av outlets). 
Införskaffade mig tre par Calvin Klain trosor och 6 par Strumpor av något annat märke, minns inte vilket. Kan ärligt säga att, aldrig mer billiga underkläder. Dessa är värda varenda krona, sitter toppen och är fruktansvärt sköna. 

CC har en liknande telefon som den jag har i sverige (HTC), plockade därför hem tamagotchi-appen, så nu har hon en ko som heter Ted att ta hand om. 

Meadowlands i morgon alltså,  Pantys första start, någonsin. Håller tummar och tår för att hon får ett bra första lopp. För hästen kan trava och täcker grymt mycket mark, utan att anstränga sig mer än nödvändigt.

Bilden är från en vanlig Tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar