torsdag 19 maj 2011

Chesterfield.

Egentligen är jag för trött för det här, jag borde egentligen ge mig in i drömmarnas värld, bli riktigt utvilad och bara njuta av det. Sist jag som mer än fem timmar (tror det var i måndags, eller något sådan), då var jag knäpp. Snacka om energi. Ett under att Cc orkade umgås med mig alls den dagen. Snacka om energi, bra humör och allmänt glad.
Har äntligen och jag menar det verkligen, ÄNTLIGEN. Fått ordning på mitt rum, behöver inte längre bo på golvet. Var i Hamilton och köpte en bokhylla och någon låda som jag pysslade ihop igår. Städade det sista idag och nu äntligen ser det okej ut. Inte bra, men okej.

För fjärde dagen i rad blev det Taco Bell till middag, på donken är det enda jag kan äta pommes. Därför är Taco Bell ett bättre alternativ, jag gillar Taco bell.

Var med när Cc tog "sushi-oskulden", såg ut som det kan bli fler gånger. Jonas visste ett bra sushi place och jag måste säga att det vart grymt. Så gott, så mätt, så nöjd. Jag rullade bokstavligen hem efter den måltiden.

Måste gratta mitt hjärta för den här dagen. Han har äntligen fått 100% klartecken, preliminärt  flyttar han om 10 veckor till Karlsborg (kan bli tidigare, kan bli senare). Är så glad för hans skull, ser fram emot att få hålla om min alldeles egna yrkesmilitär. Pratade med honom i telefon idag, första gången sedan jag åkte (tacka vet jag internet). Finns bara ett ord som beskriver den känslan. SAKNAD!

 Cc och jag var på freehold, muppo bild i ett badrum som såg mer ut som en hel lägenhet.
 Jag smälte ganska fort, choklad in my <3
 Kinesmat
Bonus bild, han är fin den där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar