tisdag 31 maj 2011

The Meadow

Ligger nu i sängen på hotellrummet. Panty startar på The Meadows i morgon men det är 6h bilväg, så därför åkte vi redan idag. Resan har gått bra och Panty är installerad i sitt hem för natten.

Något jag kom fram till på vägen hit är hur mycket jag saknar kaffe. Alltså inte just kaffe-kaffe, utan riktigt starkt GOTT svenskt kaffe. Kaffet som finns att få tag på här smakar mer vatten än kaffe, det är fruktansvärt blaskigt. Enda stället jag än så länge hittat med helt okej kaffe är Starbucks. Saknar verkligen ett kaffe som får smaklökarna att kuttra av välbehag, som får hela kroppen att må bra och vilja ha mer. 

Ser lite fram emot hotellfrukosten i morgon, visst det är inget exklusivt hotell vi bor på. Det är alltså jag och second trainern Alec som är här. Men grejen med att äta just frukost, frukost som inte är chips eller marshmallow-rice crispies. Kommer njuta av varje tugga även om det inte är gott. Har vant mig av vid att äta frukost (igen), det är mer lathet än något annat. De 10 minuterna jag äter på kan jag ha i sängen = jag väljer att ta vara på sängens timmar. Vilket precis får mig att inse hur fruktansvärt trött och seg jag är just nu. Det har vart en lång dag.

Så godnatt (även om ni ganska garanterat är på väg upp när som). Lyssnar förresten på P3 just nu, det är en kanal jag saknar. Eller.. Jag saknar Kodjo, Martina oc Hahha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar