fredag 25 februari 2011

Usa, here i come!

Det var riktigt länge sedan jag var så här pepp, kan knappt sitta still.Det är på riktigt, det är verkligen på gång. Vi blir tre stycken istället för två, men tillsammans är vi starka. Åker med två grymma tjejer Malin och Ellinor. Detta kommer bli ett fantastiskt år, det kommer hända så otroligt mycket, det känner jag på mig.

Jag har två krav med min resa till Usa. Två krav som verken Malin eller Ellinor kommer att kunna prata omkull mig på. Jag ska se Transformers 3 och Fast Five på bio!

Jag har redan börjat fundera på packning. Vilka skor/shorts.... jag ska ha med mig. Jag kommer bli tvungen att göra en garderobsrensning innan jag åker. Malin och Malin verkade vara villiga att kolla genom den innan jag drar.
Bilen är förhoppningsvis löst även mopeden. Stationära datorn får Sofie ta och Studsmattan har jag lovat Kenneth.
Brorsan har lovat att hjälpa mig med flytten. Mamma med städningen och ja, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar