fredag 18 februari 2011

Accu-chek FlexLink Plus

När jag var hos sköterskan i förra veckan fick jag två set av Accu-cheks nya influtionsset att testa då min hud inte riktigt gillar klistret på de jag använder. Dessa är något av de bästa jag testat tror jag, trivs fruktansvärt bra med dom, synd bara att de inte är släppta så jag kan få hem dom än.
Detta set ska vara bra för oss med känslig hud, som inte tål de andra ordentligt.Och jag har haft mitt i tre dagar nu och det är första gången jag gör det utan att det kliar och har sig. Wonderbart!


  • Införingsvinkel: 90°
  • Kanyl: Mjuk Teflon
  • Latex-fri: Ja
  • PVC-fri: Ja
  • DEHP-fri: Ja



Ska jag vara ärlig har jag helt och hållet gått över till den här bloggen. Fråga mig inte varför men det har bara blivit så, en av anledningarna är nog för att jag har denna adressen kopplad till telefonen och inte orkar lägga till den andra oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar