lördag 12 februari 2011

Planer.

Ikväll är det planerat Hare hemma hos Farmor. Jag har även lovat Andreas att köra in dom till Sandra ikväll. Vi får se om jag orkar hänga med in eller om jag hittar på något annat under tiden (vad man nu gör i Kalmar halva natten). Vet ju ännu inte om de ska med hem eller inte än.

Har legat vaken halva natten och gjort en uppdatering på min fina gröna telefon. Nu äntligen är det lite go i den, nytt tangentbord, nya appar och massa annat skoj. Nu är det lite fart i den igen, hänger sig inte som den gjorde innan. Wonderbart!

Fikade med den bästa Ellie igår, vi kom överens att ge Usa ett sista försök. Så igår satt jag och skrev ihop lite ansökningar till olika tränare, så nu är det bara till att vänta på svar.
Den här gången tänker jag inte tveka, jag tänker heller inte ge upp. Jag tänker kämpa till slutet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar