måndag 21 februari 2011

Lyckan var total.

Idag är en bra dag, jag har hunnit med massor känns det som. Började morgonen i stallet och bara det är en grymt bra start på dagen. Efter det fick jag jäkta hem, kasta mig i duschen och ge mig av till Thorsten för "möte". Hade tagit fel på tiden med en halvtimme så jag råkade bli lite sent. Men det gjorde inte så mycket, vi fick det vi skulle gjort.
Sedan blev det till att skynda hem för att hinna käka innan det var dags för att bege sig mot jobbet. 

Fick smått panik när jag slutade vid 21.30... Hittade inte bilnyckeln, letade i panik enorm jack/byxfickorna hundra gånger innan jag insåg att: 
1. Har jag tappat nycklarna så kommer jag att få leva utan mat i morgon = bo i Löttorp/Nyby. 
2. sitter bilnycklarna i bildörren och har gjort sedan jag började vid 15.30
Det var med spänning jag gick ut mot bilen... jag närmade mig och där.. där var de, de satt så fint i dörren och väntade på mig. Lyckan var total! Min kväll var räddad-.

1 kommentar: