söndag 13 februari 2011

Kanske?

Nu händer det, det är nu jag gör något åt det här. Har under morgonen sökt tre jobb i Usa, hoppas att någon av dom svarar nu. Skulle vara grymt att åka ned till usa under 3månader till 1år. Nu kan jag inget mer än hålla tummarna. Funderar dock på om man ska söka till Jonas oxå, eller om jag/vi (söker både åt mig och Ellie) ska vänta lite med det.

Middagen igår var grym, alltid kul att träffa släkten igen. Även om det blir lite liv... slagsmål om vaniljsåsen..
Hare var inte så illa som jag trodde att det skulle vara, det var till och med riktigt gott.

Idag så är det plugg som står på schemat, tillsammans med lite städ här hemma. Hade från början som plan att bege mig till Långöre för lite kroppsarbete, men så blev det inte den här gången. Vaknade inte av klockan som jag skulle, det kan förvisso ha vart för att någon ringde mig klockan tre i natt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar