fredag 2 september 2011


Vilken svordom använder du mest?
Fuck


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
03.12


Var köper du dina matvaror ifrån?
ShopRite


Du får ledigt idag, hur spenderar du den helst??
SixFlags, Målet eller i sängen


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny bil


Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, ja


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen cd-spelare, men i Ccs bil ligger absolut country

Vilken är världens bästa artist/band just nu?
Jag är inne i en Country period


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja, är ingen hemlighet om jag säger det här


När var senast någon stötte på dig?
Igår


Vad åt du till middag senast?
Nr 5 med guaca på TacoBell


Använder du huvtröjor?
Ja.


Kan du vissla?
Nja, men jag börjar att lära mig


Vem var den senaste som ringde dig?
Mike, Dianas pojkvän/manvän


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det görs det säkert, speciellt nu när jag är här över.


Vilket riktnummer befinner du dig i?
609


Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stort


Hur många syskon har du?
1 bror


Är du blyg inför det motsatta könet?
Haha, inte det minsta.


Vilken film kan du alla replikerna till?
Transformers och Fast and Furious filmerna


Äger du några band t-shirts?
Nja, ett linne


När flög du senast?
April.


Läser du för skojs skull?
Varför läser man annars?

Diskar du din egen disk?
Disk?


Gråter du ofta?
Inte speciellt


Försöker du alltid lära dig nya saker?
Man lär så länge man lever


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Spelar inte så stor roll, men det vore ju alltid trevligt.


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
APU


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Nyfikenhet


Gillar du din boendesituation?
Jag bor där jag har mina saker. Nej, just nu flyttar jag runt.


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6-7, men har lärt mig att klara mig på 4


Vilken är din favoritfrukt?
Apelsin, men det är så jobbigt att skala.


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte ett dugg.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Alldeles för gammal.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta.

Gillar du senap?
Nej


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Nya tag i morgon.


Tycker du om att krama folk? .
Vi borde kramas mer.


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja

Tycker du att du är attraktiv?
Jag tror jag ser helt okej ut. Men attraktiv?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jag har någon gång gång hört att jag skulle blivit en Conny/Connie, men jag vet inte om jag bara drömmde eller om det var så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar