lördag 10 september 2011

Jag undrar vad de 6-7 personerna/dag från Singapore får ut av att läsa min blogg och hur de hittade hit. Det skulle vara mycket intressant att veta. Även om alla är välkomna, jag har ca 240/dag från sverige och 78/dag från Usa som läser... Sedan kommer några fler udda länder som Italien, Singapore, Estland och liknande. Dock är det kul att fler ser nöjet i bloggen och inte bara nära och kära.

Jag är nu i Kentucky, jag har en kamera och just nu sitter jag i soffan och dricker ett glas vin eller två. Middag kommer bli Sushi när jag känner för att ta tag i det. Jag har ett stycke svart/vit voff som halvligger i mitt knä, den brun/vita voff ligger i andra änden av soffan.

Nu ska jag göra min or glad, hon tjatar jämt om bilder!

 Maven i sitt kval.

 Mitt rum i Kentucky, jag bor i vänstra sängen och silver täcket är täcket Panty vann på Tioga för någon vecka sedan


 Cosmo, den svart/vita saken

Jerome "Romeo" och Malibu laddar för race, som hon senare på kvällen vann. 

Holier Than Thou, sprang in en 3:e peng i sitt lopp.

1 kommentar:

  1. Tycker om det nya utseendet på din blogg.
    Mycket lättare att läsa ;-).

    /Maria i Kalmar

    SvaraRadera