onsdag 7 september 2011

Jag är i Kentucky än så länge är allt prima. Jag bor vägg i vägg med ett stort köpcenter där det glutenfria utbudet är helt otroligt stort. Jag köpte idag hem bröd som INTE var fruset och som var fantastiskt gott. Jag hittade även mängder med färdigrätter av alla de slag, sådant jag aldrig trodde att jag skulle kunna äta.
Du har en sign med Gluten-free under allt du kan äta, flingor, kakor, bröd, glass.....
Jag kan promenera runt där och bara mysa av välbehag, nu behöver jag inte chansa längre. Nu kan jag äta och må bra, jag har även en helt annan möjlighet att laga mat här. Jag hade som plan att fixa RIKTIG spagetti och köttfärssås idag, men det regnade förmycket så jag åt först och handlade efter när det väl slutat regna. Så jag tar det en annan dag istället.

Jag har fått tillbaka två av mina hästar, Making muscle och Melrose Abbey. Panholops får stanna i New Jersey några veckor till då hon har ett lopp den 23:e (tror jag det var), saknar henne redan. Henne kan man inte annat än sakna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar