måndag 31 oktober 2011

Helgen har vart mycket givande. Halloweenfest och trevligt umgänge. Mängder av kul folk och en hel del promenerande då jag spenderade 9h på The mall of amerika. Ligger just nu i sängen och sorterar alla bilder som blev tagna i helgen. Medan jag på samma gång lyssnar på diverse country musik och försöker planera min resväska.

I Fredags var jag med på ett AA-möte, det var ganska intressant. Anledningen att jag var där var för att Rae och Emily skulle slippa att plocka upp mig efter, då vi från början planerade att gå ut UpTown, men istället blev det hem till Rae's kompis för att kolla film och käka pizza. Mycket trevligt med andra ord. Hade fasion show.. Nej, jag passar verkligen inte i klänning.

Emily, jag och Rae

Under lördagen befann jag mig under 9h på ett av de största köpcentren i Usa. The mall of amerika. Jag fann ett par nya PJ's och 2 t-shirts. Ganska bra gjort att inte hitta mer när jag tillbringade så mycket tid där. Eller jag hittade massor, men inget jag kände att jag hade råd med.
På kvällen var det halloweenfest hos Maria som gällde, hur kul som helst. Massor med kul folk.

Dessa tre bilderna är från köpcentret. Ja, dom har ett nöjesfält på INSIDAN av köpcentret. Och ja, jag provade en klänning, Nej jag köpte den inte.
'





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar