onsdag 2 november 2011

Mina två kommande veckor med början i morgon:

Torsdag: Dags för frisören, är i stort behov av att kasta lite färg i skallen och klippa luggen lite. Just nu är mitt hår till hälften blont och till hälften svart. Men jag trivs nog bättre i det svarta än i detta.

Fredag: Den här dagen är ännu oplanerad, men jag försöker få tag på James, Rae eller någon. Så jag får träffa dom i vart fall en gång till innan jag åker hem på Måndag.

Lördag: Anna och Jim planerar tydligen Kareoke-bar. Jag hör Jim sjunga för hundarna dagligen, men tydligen är det dags för mig att höra honom på riktigt. Elvis nästa?

Söndag: Är tydligen planerad i shopping, vad jag behöver/vill ha med mig hem. Skicka hem lite popcorn till Frida och annat onyttigt som vi inte har i Sverige. Sådant jag kommer sakna.
_______________________________________________________________________________

Måndag: Flyget lämnar Minnesota 6:30 på kvällen. Blir en hel dag med Anna då hon planerar att ta ledigt från jobbet. Det är ju ändå min sista dag här. Jag ska tillbringa 2h på Chicago flygplats. Ska bli spännande och se om det blir 2h eller 10h



Tisdag: Anländer till Kastrup 1:20 på eftermiddagen, alltså blir det till att åka tåg hela dagen. Eller i dryga tre timmar. Jag saknar Ölandsbron, varför saknar jag Ölandsbron av alla ställen? Jag tänker köra bil på Tisdag, om det nu bara handlar om Borgholm-Bredsättra, det spelar ingen roll. Men jag ska köra bil!



Onsdag: Alltså min första hela dag i Sverige på 8 månader. Klockan 3:30 ska jag vara på sjukan för massa tester. Måste tydligen ta hundra odlingar bara för att jag besökt ett sjukhus i annat land. När jag ändå är i Borgholm får jag passa på att träffa folk och kanske ta min första och mest efterlängtade tur på gymmet.

Torsdag: OPLANERAD! Sanna har du tid?



Fredag: OPLANERAD!

Lördag: Umgänge, fest och eventuellt utgång med "familjen". Men frågan är, blir det idrottsgalan på strand eller blir det Kalmar? eller vad är planen? Jag vet inte riktigt.



Söndag: Bakfylla. Man mår som man förtjänar med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar