tisdag 18 oktober 2011

Just nu sitter jag i soffan hemma hos Anna och Jim och väntar på att Anna ska komma hem från jobbet. Tror det blev IKEA och svensk choklad när hon kommer hem! Jag saknar marabou, daim och viol tablettasken.

Igår var vi ute på shoppingrunda, allt jag hittade var ett linne. Ska ge oss vidare till the mall of america senare i veckan. Jag har insett att jag inte har speciellt mycket kläder jag kan använda mig av längre och är därför ganska säker på att jag inte har speciellt mycket att bära där hemma heller.

Igår gick anmälningstiden för högskolan ut, jag vill ha svar NU om jag kommer in eller inte. Nu genast på en gång, så jag kan planera min framtid. Jag är trött på lågstatus jobben med dålig lön. Jag vill göra något vettigt med mitt liv! Någon gång i vart fall..

Jag blir bortskämd till tusen här med mat och umgänge. Alla vill umgås med mig och jag har träffat så otroligt mycket härligt folk. Jag kommer sakna även detta, precis som jag saknar mina kompisar i Florida och New Jersey. Men just nu längtar jag hem, hemlängtan blev så mycket starkare efter att jag bokade min biljett hem. November 8, då sätter jag min fot i Sverige.

 Jim och Rusco

 Anna



'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar