söndag 6 november 2011

Jag är nervös, men jag kan inte sätta fingret på varför. Vad har jag att vara nervös för? Jag är väldigt säker på att Sverige är precis som det var den där dagen i April. Den där dagen jag lämnade Sverige bakom mig för att tillbringa en tid i Usa.
Det har vart en fantastisk tid, jag har inte riktigt hunnit med. Jag har vart med om så otroligt mycket och jag har träffat så otroligt mycket fantastiska människor. Människor jag aldrig kommer släppa, vänner för livet. Vänner som verkligen bryr sig om den jag är. Som inte snackar skit bakom ryggen på dig när de nästa dag försöker vara din bästa vän. Vänner som både ger och tar, precis som det ska vara.

Väskan är nu packad, eller, väskorna. Jag har både övervikt och en väska förmycket. Jag hoppas innerligt att det löser sig. Jag har en känsla av att jag kommer att åka i MÅÅÅNGA lager kläder. Handbagaget är ganska lätt, så endel kläder har hamnat där. Hoppas bara att den går att trycka ihop till lagom storlek.

1 kommentar:

  1. Hejhej!

    Vi är två tjejer som går sista året på Celsiusskolan i Uppsala som driver MedID UF, som är en ung företagsverksamhet under detta läsår. Vi säljer vackra diabeteshalsband för alla åldrar. Vi tänkte fråga om du möjligtvis skulle vara intresserad av att skriva, tipsa om oss eller länka till vår hemsida? Då vi vet att många diabetikers läser din blogg.
    Vår hemsida är www.mediduf.se

    Tack så mycket!

    Mvh Sandra Svensson och Isabel Eriksson, MedID

    SvaraRadera