lördag 19 november 2011

Livet rullar på igen, det går förhållandevis fort att komma in i det typiska Svensson livet. Det har inte hänt speciellt mycket den tid jag varit iväg, vilket är synd. Hade hoppats på en stor förändring (drömma kan man ju alltid). Mina dagar är fullspäckade med jobb, stallet och umgänge med de som står mig nära.
Jag har vart i Sverige i snart två veckor, två veckor? Känns som tiden i Usa var ett skämt, att den resan vart en dröm och att jag hela tiden har befunnit mig på ön.
Jag är redan sugen på att ge mig ut igen, se världen! Kommer jag inte in på högskola som jag vill så planerar jag att jobba så mycket jag kan, för att i höst ge mig av utomlands för en tid. Luffa runt och se världen. Är otroligt sugen på Indien, men frågan är om man vill luffa runt själv i det landet?

Igår tog jag tar i mitt liv och begav mig till gymmet, det resulterade i att jag sprang en mil. Är fruktansvärt mallig över mig själv om jag får säga det själv. Trodde nästan att jag skulle dö där på mitten. Men på samma gång är jag beslutsam och insåg att tjejmilen är målet för i år, om jag är hemma vill säga. Jag är matt i benen idag så det blir en lugn dag, inga drastiska planer, annat än att jag ska leka med Sanna ikväll. Ska se om jag inte kan få med henne på bio. Jag har väl egentligen inte råd, men jag är på bio humör rakt igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar