lördag 11 juni 2011

Nej, jag har inte orkat uppdatera sådär jätte ofta, jag vet det. Mor min är på mig om det, även en bunt kompisar. Bilderna ligger ännu kvar i kameran, så även detta kommer bli ett inlägg utan bilder.

Har vart en lååång dag, nästan hela stallet var på baby-race med tvååringarna (4st). Malin, Diana, jag och Missael var kvar i stallet och vi hade ett grymt teamwork idag måste jag säga. Alla hjälpte alla och vi hann även med en snabb sväng till TacoBell vid lunch (jag hade om jag gått utan mat en liten stund till utan att blinka, kunnat döda för mat). Efter lite mat i magen (nr 3, med guacka och pepsi light) var jag på så mycket bättre humör.
Cc och jag har förresten vart liiite för mycket på TacoBell den senaste tiden (ungefär varje dag), vi behöver bara öppna dörren så vet de precis vad vi ska ha, jag tar nr 3 (med guacka) och cc nr 7 (1 extra mjuk taco utan sallad), alltid samma, jag skojar inte.

Var hemma ensam igår då Cc, Diana, Romeo och Malin var på Meadowlands och Chester (Cc) lånade Dianas bil (efter att jag städat den) åkte jag in till Hamilton och shoppade loss.. Blev, ett par pyamasbyxor med turtles på, en vit hoodie (calvin klain), ett par quicksilver shorts, ett par underbara skor som mamma kommer blunda för... det var nog det. Nej, ett bälte oxå, då shortsen jag köpte på målet häromdagen var enorma i midjan. Köpte för några dagar sedan även en bh på viktoria secret, det var kärlek på hög nivå, jag är fast, kommer aldrig ta av mig den igen.
Bilder kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar